Drodzy Użytkownicy!
Jak wiecie, jedną z naszych głównych misji jest ułatwienie Wam codziennej pracy w salonie/gabinecie. Zgodnie z obietnicą startujemy dzisiaj ze świeżutkimi zmianami, o które dopytywaliście niezmiennie w przeciągu ostatnich tygodni.
Przedstawiamy Wam praktyczne aktualizacje, z których możecie zacząć korzystać już dziś!
Kalendarz tygodniowy z następującymi funkcjami:
- przejrzysty widok na dostępność terminów u wszystkich pracowników jednocześnie, bez nakładających się wizyt, które utrudniają czytelność
- oszczędność przestrzeni – teraz wizyty zajmują tyle miejsca, ile faktycznie trwają (w porównaniu do poprzedniej wersji kalendarza)
- osobny podgląd pracy każdego pracownika (tak jak w dziennym kalendarzu) oraz godzin otwarcia salonu

Możliwość wyboru „ulubionego kalendarza”:
Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z Was patrzą na życie perspektywicznie. Dotyczy to również organizacji pracy w salonie. Od dziś macie możliwość wyboru! Dzięki oznaczeniu kalendarza tygodniowego (lub dziennego) jako „ulubionego”, logowanie na konto będzie otwierać preferowany przez Was format. Wystarczy wcisnąć przycisk z "gwiazdką" na komputerze:

lub gwiazdkę w pasku narzędzi na telefonach:

Małe-wielkie zmiany:
- poprawienie wydajności aplikacji – Wasze kalendarze będą się teraz otwierać jeszcze szybciej!
- usprawnienie wyglądu mobilnego na telefonach z oprogramowaniem Android i iOS
- regularnie uwzględniamy wszystkie wasze zgłoszenia i wprowadzamy je tak szybko jak możemy, większość zgłoszonych problemów usuwamy jeszcze tego samego dnia :)
Jak sami widzicie, pracujemy w pocie czoła, żeby umilić Wam pracę i wprowadzać na bieżąco zmiany, które temu sprzyjają. Pamiętajcie, komfort prowadzenia grafiku pracy oraz więcej zadowolonych Klientów, to Wasz i nasz sukces!
Mamy nadzieję, że zaproponowana przez nas forma kontaktu z Wami przypadnie Wam do gustu.
Zostańcie z nami i czekajcie na kolejne wpisy!